וטקליק - מערכת תשלום ורישוי חיסונים
כניסה למערכת

שאלות נפוצות

במידה ואני לא בתהליך חיסון ורוצה לשנות את פרטי הכלב (לדוגמא: פרטי בעלים,תאריך חיסון,מין, גזע, שם, מסורס/לא מסורס) מה עלי לעשות?

ניתן לעדכן פרטים של כלב או בעליו רק במסגרת תהליך חיסון

במידה ויש צורך לעדכן את הפרטים שלא במסגרת תהליך החיסון, יש לפנות ישירות לרופא הרשותי

במידה ואני רוצה להוציא קבלה או רישיון לכלב, איך אני עושה זאת?

בתפריט מצד ימין ישנו כפתור "הדפסת רשיונות וקבלות", לחץ עליו והזן את פרטי הכלב

שים לב שניתן להוציא רשיונות או קבלות רק עבור כלבים שחוסנו בוטקליק, במידה והכלב לא חוסן בוטקליק יש לפנות לרופא הרשותי

לאחר שכבר הזנתי כלב להדפסת רישיון, למה המערכת לא מאפשרת לי לסמן את המשבצת של הדפסת הרישיון?

המערכת לא מאפשרת להדפיס רישיון מכמה סיבות, הנפוצות הן:

  • כלב מגזע מסוכן, עליו להיות מסורס
  • הבעלים לא הציג מסמכים בזמן העברת הבעלות
  • הוטרינר לא קיבל תעודה מזהה בזמן עדכון הבעלים
  • כלב שלא חוסן במערכת וטקליק
  • כלב שלא סיים תהליך חיסון
יש לפנות לרופא הרשותי כדי להדפיס את הרשיון

הייתה טעות בחיוב ויש לזכות את הלקוח, איך עושים זאת?

במידה והייתה טעות בחיוב, יש לפנות לוטרינר הרשותי על מנת לבצע זיכוי ו\או חיוב של לקוח אחר.

הייתה טעות בחיוב ויש לזכות ו\או לחייב לקוח אחר איך עושים זאת?

יש לפנות לוטרינר הרשותי(של הרשות אליה בוצע התשלום) ולעדכנו בטעות והוא יבצע את החיוב ו\או הזיכוי הנדרש.

צור קשר

אנא השאר את פרטיך על מנת שנחזור אליך בהקדם האפשרי
שם
טלפון נייד
שבב (לא חובה)
אימייל
תוכן הפנייה
ניתן גם לשלוח אימייל לכתובת support@vetclick.co.il
במקרים דחופים ניתן להתקשר לטלפון 072-2201316.
תנאי שימוש | נוסח החוקים | מידע | שאלות | אבטחה | רשימת ערים בהסדר